6 december

Nu har jag varit hemma ett tag och hunnit duscha och allt. Jobbdagen kan varit den konstigaste på länge. Jag har nog inte haft så mycket att göra i Bopen på evigheter men timmarna rullade på. Det kan iof vara för att jag bara jobbade ett kort pass idag, 3 timmar.

Igår var det sista dagen på jobbet och dagen gick jätte bra. Lillungen låg och vilade i min famn i en timma och tog jag upp henne såg hon så söt och arg ut och tryckte tillbaka huvudet för att hon ville ligga kvar. Så henne hade jag på höften ett bra tag men det är ju inte så att jag klagade. Jag skulle ju gärna ta med mig henne hem men det skulle inte se så bra ut. Men när jag skulle gå hem skulle jag gå in och lämna henne på en annan avdelning så jag släppte ner henne på golvet men hon skrek och skrek så jag tog upp henne igen och tårarna bara rann. Hon tryckte under huvudet under min haka och visade att där ville hon stanna. Skulle jag inte åka med bussen så hade jag vart kvar med henne tills hon gick hem. Efter mycket om och men sa de andra fröknarna att jag skulle gå så jag fick lämna henne där, vände mig om och såg hennes ledsna ansikte och armarna utsträckta. Lilla sötunge det var jobbigt att lämna henne. Men jag ska hälsa på snart :)

Efter träningen åt jag, Emelie, Emma, Jonna och Mickan på Jensens. Vi satt där ett bra tag åt gott och åt en massa glass så vi var mätta och glada sen. Kvällen spenderades sedan på 8 glas där det blev massa prat och det var så trevligt så.

Ikväll ska jag på bio med Annie, Twilight. Jag har hört att den ska vara bra så jag hoppas att den är lika bra.
Jag är ju sugen på biopopcorn också :)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback