23 december

Idag börjar julen för mig. Det blir mycket jul iår som vanligt och massa julmat men jag har ändå ingen julkänsla, vi har en gran full med julklappar under men ändå så känns det inte. Kan vara för att vädret är så tråkigt eller för att tiden har gått så snabbt. Vi tog studenten för ett halvårs sen och sommaren var ett bra tag sen. Vad har hänt med all tid?

Igår bytte vi julklappar med laget. Även att det var längesen vi slutade så kommer det alltid vara laget. Och det var så kul att träffas igår för allting var sig likt.. eller nästan. Men det blev iaf massa prat och skratt som vanligt. Jag saknar det!
Dom ska börja spela nästa år igen men jag vet inte om jag kan vara med eftersom att jag jobbar på söndagarna men jag ska absolut gå och kolla :)

Idag: Jul med oss i trånghalla
Julafton: Firas hos farmor med släkten
Juldagen: Firas hemma med mormor och släkten, kvällen spenderas med 13 vänner på jensen med god mat, rolig förfest och en vildutgång.

Ha en bra jul alla och god jul :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

okok... Jag väntade också jätte länge på min familj.

Och nu vid jul tid tror jag inte ens familjerna tänker på att leta familj, eller rematchar... men efter nyår är säkert allt igång igen...



Jag har inte prata med henne om den där familjen än...

Men hon sa att dem flesta familjerna vill ha äldre au pairer med erfarenhet med både bil och spanska kunskaper. Jag tror inte ens om jag tar upp det med henne att hon vill ringa nu juletid till den där familjen. Vet inte om hon pratar med dem så ofta.

Jag kontaktar dig om jag får reda på mer om familjen. och får jag reda på fler fammiljer så säger jag till... men som sagt tror inte det är så stor ide att leta familj under jul helgerna just nu...



ha en God jul och gott nytt år! :)

Postat av: Joakim Wennberg

Vad för lag/sport? Och God jul:P

2008-12-24 @ 23:55:22
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback