19 december

Det är fredag och jag är trött och jag vill sova. Haha vilken fin inledning.
Idag har jag hunnit med att sola, gå på Ki jympa och sen jobba ett 8 timmars pass på arla. Även denna dagen rullade på ganska bra. Jag var så grymt sugen på chips idag för jag och Fia pratade om det innan och jag hämtade upp henne på vägen hem så hon köpte en påse till mig så nu sitter jag här och gottar mig.
Två jobbdagar kvar innan jag får långledigt :)

Ha det så bra :)


Amanda: Hör av dig så är du snäll:)
Madelen: Det vore jätte snällt om du hann kolla :)
Thanks
.

Kommentarer
Postat av: Madelen

Ja det går väl bra :) Det är tröttsamt... Men jag blir väldigt fort less på saker så... :)

5 åringen är en ängel, men 2 åringen är tvärtom :) hehe

Postat av: Amanda

Har skrivit mail till dig nu.

2008-12-20 @ 08:56:15
URL: http://mandybe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback