18 december

Jag kom precis hem ifrån jobbet som gick bra idag med och fort. Jag tänkte vara onyttig och ta med mig mat hem men jag ändrade mig snabbt. Jag har inte ätit på hela dagen mer än frukost men är jag hungrig? Nej. Onödig fakta faktiskt. Jag tänkte gå ut och gå en ritktigt snabb promenad men vädret var inte det bästa men om jag hittar lite varma kläder så blir det nog en promenad. Jag fick erbjudande om att följa med och träna imon men även denna terminen så har jag dratt på mig 3 varningar. Jag vet inte riktigt vad mitt fel är. Jag antar att jag bokar upp massa pass i veckan, ska vara duktig och träna men sen dyker det upp nåt annat och 1 varning kommer och sen har dom bara blivit fler och jag glömde boka av när jag var sjuk så nu är jag avstängd. Haha så himla klantigt av mig. Men jag får hoppas på att det inte är fullt imon för jag är så taggad på att träna.

Nu är det jobb som gäller hela helgen och det kommer nog gå bra. Jag har ju iaf kvällarna lediga så det är skönt.
Alla juklappar är klara också och det är ännu skönare. Julafton är snart och tiden bara rullar iväg. Men jag längtar till Julafton eller mer till att träffa släkten och leka med min lilla kusin som firar sin första jul med oss :)

Ne nu ska jag se om jag orkar mig ut.
Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

hehe ja jag hoppas på det iaf...

igår kväll satt jag och prata med henne och allt känns bättre så :) ska höra om familjen, min HM har väl haft lite stressigt så vill inte dra upp något om att hon ska ta reda på nu, men jag ska smyga in det någonstans :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback