15 december

Jag börjar bli bättre nu så det är skönt men jag det är forfarande inte helt bra. Istället för att vara förkyld som bara den så har jag sån sjuk huvudvärk, varje gång jag reser mig upp dunkar det. Det blev inte bättre av att jag sov bort halva dagen idag för jag får bara sån ångest. Men jag somnade nog runt 4 igår så jag hade inte så mycket val.
Jag har haft en lugn dag och kollat på Wallander från igår, städat och tvättat och packat iordning.

Igår var det Fika som gällde och sen filmhyrning - barnhemmet.
Det blev endel skrik och händerna framför ögonen. Den var rätt bra faktiskt men jag trodde att den skulle vara äckligare men den var hemsk på ett helt annat sätt än man trodde.

Snart kommer pappa och hämtar mig och då väntar en vecka hos honom.
Denna veckan blir det inget slappande framför tvn hela dagarna utan jag jobbar alla dagar utom onsdag.
Då ska jag fixa dom sista julklapparna som är lite kort som jag ska framkalla.
Jag jobbar på arla tre gånger denna veckan 15-23 pass. Inte så roliga men skönt när dom är klara.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Ja jag ska höra med mamman igen :)

hon sa tiditgare att hon skulle höra av sig till dem :)

Postat av: Madelen

Jag har inte hört med host mamman ännu men jag ska påminna henne... dem är ute på dejt just nu, har knappt träffat henne idag så... :)

2008-12-17 @ 04:59:12
URL: http://blackberrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback