14 december

Ja vad har hänt sen jag skrev sen sist? Jag har varit sjuk och mest legat hemma och det är inte så kul.
I fredags natt blev det iaf lite jobb och dom timmarna rullade på ganska snabbt och sängen var rätt efterlängtad sen.

Igår var jag och mamma på A6 och köpte julklappar, jag valde och hon köpte ungefär så var det. Jag gillar inte överraskningar längre eller det är bättre att välja ut det man vill ha så att man blir nöjd. Iaf av föräldrarna :)
Sen träffade jag Sara på hennes jobb och vi bestämde oss för att ta en fika efter hon hade slutat så vi satt på Claras ett bra tag och pratade om allt och ingenting. Det var verkligen för längesen jag träffade den damen så det var kul.
Sen åkte jag in till fia och lägenheten och vi köpte med oss lite smått och gott och satt mest och pratade med nån film i bakgrunden som vi inte såg så mycket av. Det var trevligt.

Idag.. haha ja jag fick precis upp. Det är inte alls likt mig längre. Jag gillar inte att sova bort dagarna. Eller lite sovmorgon kan man ta :)
Men nu när jag har varit sjuk så spelar det ingen roll när jag går upp för jag somnar alltid ändå så min kropp mår nog inte som den ska. Men idag mår jag faktiskt mycket bättre och jag kan andas som man ska men nu har jag fått ont i huvudet istället och det är inte alls bra.
Idag ska jag nog träffa Fia och Danni en sväng och sen fick jag erbjudande om Wallander hemma hos Carro ikväll. Mamma är iväg med bilen men jag ska nog kunna lösa det ändå :)

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Madelen

Ja det är för bra för att vara sant här - men snart vänder det vl på sig... Jag väntar bara på att jag ska få nå hemlängtar anfall här snart...



Hur vet du att det är slut familjer? Är du med i great au pair?

Jag kan höra med min host mamma om hon vet någon - men som sagt, här finns inte många au pairer - det är mest nannys...

Postat av: Madelen

okok jag har lite smått hemlängtan - kanske för att jag inte gör något speciellt just nu - men jag är inte rematch :) Det är en svensk au pair som åker hem i slutet på januari som bor här nära - vad jag vet just nu... vet inte om dem fixat någon ny au pair i den familjen... var bodde den tjejen som var i re match?

2008-12-14 @ 23:00:51
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Madelen

ja jag vet inte... Men jag pratade med min host mamma och hon sa tt hon kände en familj i Irvine (typ 20-30 min härifrån) som letade au pair med CC. Hon skulle höra med dem - men det är ju det att familjerna kan ha krav på ålder och erfarenheter... så jag vet inte...

2008-12-15 @ 01:52:55
URL: http://blackberrym.blogg.se/
Postat av: Joakim Wennberg

Ja, är typ bara att packa kvar och det kommer jag att göra sista veckan. Sen saknar jag dollar i kontanter men hoppas på att få det i julklapp:D inget nytt för din del än?

2008-12-15 @ 17:09:56
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/
Postat av: Joakim Wennberg

okej...tur skulle jag mer säga;) hehe...gud vad du är hemlighetsfull då!!

2008-12-15 @ 17:39:45
URL: http://joakimwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback