11 december

Jag hatar verkligen att vara sjuk för det finns ingenting att göra. Man har sett alla tråkiga serier på tvn och det är inte förrens på eftermiddagen som dom bra visas. Så vad finns det att göra? Inte så mycket. Min hals mår inte alls bra så jag har varit borta på apoteket och laddat upp med halstabletter och nässpray. Mysigt värre.
Nu börjar snart vänner så då har jag något bra att titta på. Imon jobbar jag natt och jag behöver verkligen den tiden så jag får kämpa mig igenom det passet.
När mamma kommer hem ska vi gå ut och gå en sväng. Jag behöver luft och jag älskar att vara ute och gå när det är snö ute för allting är så friskt. Men jag vill ju inte påstå att jag har så mycket krafter nu när jag är sjuk men en promenad blir det.

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback