1 december

Då var det redan december och det blir säkert julafton lika snabbt som man hinner blinka. Jag tycker att tiden springer iväg men det kanske är skönt det med. Idag var det Ullared som stog på schemat och jag hade gjort inköpningslista och allt. Det som stog på den inhandlades men självklart åkte det ner lite allt möjligt också. Det som köptes var:
- saker till USA
- julklappar
- underkläder
- mysbyxor
- USB minne
- Kamera minne
- Massa småsaker
Så jag är nöjd med resan och när jag kom hem packade jag upp allting och slog in julklapparna. Jag har fortfarande inte fått någon julkänsla för det känns inte som att det är jul snart. Men jag hoppas att den kommer :)

Imon är det Dagis och på fredag är det min sista dag där så jag får leka extra mycket med barnen. Jag hoppas att dom är sådär goa och söta som dom brukar vara.

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback