8 augusti

Då var sista kvällspasset avklarat. Har det redan gått 4 dagar? Tiden går verkligen fort när man har roligt. Det är faktiskt sant för jag har kul på mitt jobb eller jag och Sandra gör det kul genom att skratta åt allt och ingenting. Jag vill väl inte påstå att det är kul alla timmar men efter första rasten och absolut den sista för då är vi så trötta så vi skrattar verkligen åt allt. Men nu har Sandra lämnat mig så nu är jag själv eller ja nästan :P
Imon blir det jobb 11-19 och sen blir det 6-15 ändra fram tills nästa fredag och på tisdag är jag ledig och den dagen ska spenderas väl med Fia :)

Nu väntar sängen :)


Jag har kommit på att jag tror inte någon läser
min blogg men det gör inte så mycket för det är
kul att skriva av sig och kul att läsa om ett tag själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback