3 augusti

Vilken helg det har varit! I fredags åkte jag iaf iväg till Borås och sen började kalaset hemma hos Marie. Där vi hade tipspromenad, åt och drack god bål. Lekarna till tipspromenaden var hur kul som helst. Varför gör vi aldrig sånt hemma?
Det blev en massa prat och skratt och jag hade hur kul som helst. Det är verkligen kul och skönt att bara komma iväg någonstans över en dag och det var så himla kul att träffa alla. Efter de var det dags för utgång men precis som hemma så är det inte lika livat ute på fredagar så vi åkte hem istället. På lördagen hann jag bara hoppa av bussen här hemma och sen åkte vi till farmor och farfar och åt middag och där blev det en massa prat och pappa tog massa kort med fotoomvandlaren (vad heter det?). Jag har aldrig sett farmor skratta så himla mycket.

På kvällen blev det grillning och film hemma med familjen sen åkte jag in till stan och mötte upp alla glada som vart på förfest sen långt tillbaka. Jag, emelie, carro och emma hade iaf kul på dansgolvet och sen hittade vi några stockholmare som vi hade ännu mer kul med. Hahha ha det innehöll t o m vattenkrig med is inne på centrum. Inte så lyckat kanske! Sen blev det "efterfest" på deras hotell. Men efter en lång stund var det dags för mig att ta bilen hem :)
Haha men det var en hur rolig kväll som helst. Så himla tråkigt att min semester tog slut så himla snabbt bara och jag hade som roligast den sista veckan.
Men idag var det dags för jobb igen och timmarna går mycket snabbare efter att man haft första rasten.
Nu är det dags för jobba i två veckor till.



            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback