29 augusti

Augusti är snart också slut! Vart tar alla dagar vägen?

Jag vaknade iaf runt 10 och kände mig rätt utvilad så jag tog med mig täcket och la mig i soffan och sen åt jag en god frukost. Där fastnade jag ett tag innan jag åkte in till stan för att äta lunch med Fia. Vi åt på Jensens och där har jag inte ätit sen jag fyllde år men det var lika gott som vanligt. Jag hade en gratis glass kupong med så jag använde den men det skulle jag inte gjort för jag blev så himla mätt och så gott är det inte ens. Sen blev det bara en snabb vända uppe på A6 sen var det Johns pass som gällde. Riktigt bra och riktigt bra musik!
Efter de fick jag sega runt i en timma så jag bastade länge och gjorde iordning mig sen kom Daniella och hämtade upp mig. Sen har kvällen bestått av god mat, onyttiga saker, prat, tv-tittande, dator tittande och ja det var nog det hela :)
Hon åkte för en stund sen och jag har precis lagt mig för imon är det jobb som gäller 9-17 och efter de ska jag, pappa och niclas ut och äta på en italienare och en grek. Det ska bli gott och sen får vi se om jag följer med henne eller om det blir utgång.



Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har Addat dig nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback