28 augusti

Mitt jobb är inte de glamorösaste och kanske inte de bästa. Men sen jag kom tillbaka så har jag alltid haft kul på jobbet. Inte så kul som jag haft idag vill säga. Det är alltid svårt att berätta för andra hur vissa är och vad vi säger för man måste ju själv vara med för att förstå. Men på mitt jobb är vi en blandning av hur många personligheter som helst. Så idag har vi drygat oss, skrattat, joel har berättat massa historier, sjungt, berättat om sina fantasier (yeah i know) fast de va enbart joel som gjorde detta, skrikit på varann, haft öråd och jesper åkte ut ur köket. Det är tufft ibland. Men som sagt ni förstår nog inte riktigt de roliga men jag har iaf haft hur kul som helst idag och dagen har gått snabbt som bara den.

Imon är jag ledig igen så jag ska ta det lugnt på förmiddagen sen ska jag kanske luncha med Fia och på eftermiddan blir det puls pass och kanske danspasset efter. De passen är ju alltid fullbokade och eftersom att vi är på de andra passet när biljetterna släpps så blir de lite svårt. Men vi får se hur de blir. På kvällen ska jag och dannie laga mat och så tror jag om planerna inte ändras.

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback