27 augusti

Vad ska man göra på sina lediga dagar?
De flesta jobbar och andra går i skolan så mina lediga dagar brukar bestå av att inte göra någonting.
Men idag väckte Jossan mig och ville luncha men jag hade tänkt att fixa med lite grejer hemma men de orkade jag inte sen ändå så vi åkte in och fikade. Jag har ju inte träffat henne sen hon fyllde år och vi var i Göteborg men det får de bli ändring på. Det var kul att träffa dig och jag vill se lägenheten nästa vecka :)
Efter de åkte jag hem till pappa som jag inte vart hos på ett tag. Ibland är det skönt att bara välja vart man vill bo (läs ibland). Det där med att flytta sina grejer hela tiden är inte lika kul. Men det har sina fördelar också.

Imon är det jobb som gäller 10-17. Jag jobbar hellre 7-15 för efter 15 går tiden så sakta. Så det enda positiva är att man får sova längre men ibland är det skönare att sluta tidigare. Vissa dagar är det ena bättre än det andra helt enkelt.

På fredag är jag ledig igen men jag slår vad om att när jag kommer till jobbet imon så kommer de fråga om jag kan jobba för de får säkert inte ihop schemat som vanligt. Vad jag svarar isf vet jag inte riktigt än. Jag ska iaf ut och äta med mina vänner Fia och Danni på kvällen :) (Om fia håller sig hemma eller inte)



Jag ska ha lite mer tålamod :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback