26 augusti

Idag var det dags för lön men den såg man inte så mycket av eftersom jag satte undan mer än halva och resterande gick åt busskort (det är inte billigt de) och massa annat! Men jag var ju tvungen att köpa nåt fint till mig med så det blev en ny fin sjal jag är beroende av dem, en mysig lång kofta och en bas t-shirt. Jag är köpgalen men jag har aldrig påstått något annat. Dags att ändra på detta!
Idag var det inte lätt att gå upp och jag har legat och vänt och vridit på mig hela natten och vid 4 vaknade jag helt piggt och läste sms.
Men det var ju dags att gå upp ändå och sen var det jobb 7-15. Idag fick jag stå i kassan under frukosten. Det är klart man bilr lite osäker när Jonna bara gick igenom allt snabbt och sen så fick jag ta första kunden men det gick bättre än jag trodde. Hoppas jag får kassautbildning snart.
Efter jobbet skulle jag och Danni tränat men hon var tvungen att hoppa in och jobba för någon var sjuk. Det är många som är sjuka på mitt jobb med. Hoppas jag inte blir sjuk! Så jag hann med alla mina ärenden och sen sprang jag en runda när jag kom hem istället. Imon ska jag gå en promenad när jag jag vaknat. Jag brukar säga det och det blir aldrig av men imon ska jag ta mig ut. Jag lovar mig själv!
Nu ska jag dricka mitt goda te och ha en skön hemma kväll.
Imon är jag ledig så jag får se vad som händer.


Ha det så bra :)

(Jag ringde förresten CC idag och de sa att jag absolut kunde ställa in mig på att åka den 20 oktober för matchingarna var verkligen igång nu.)

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag ska ta hant om två pojkar på 5 och 2.5 år :) mamman och pappan verkar hur coola som helst så det är kul :) Jag längtar! Vill bara komma här ifrån haha.. Ja men vad härligt, du får nog familj snart ska du se. Har du önskat någon speciell stat?

Yes jag addar dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback