25 augusti

Löning idag för de flesta men jag får vänta en dag till.
Idag låg jag kvar så länge jag kunde i sängen. Det är så skönt och jag skulle kunna stanna där hela dagen men det hade ju vart lite tråkigt kanske. Så jag tog mig upp och fixade frukost sen var det dags att åka in till jobbet. Det fanns ju bara korta pass när jag skulle ta denna månaden men jag visste att de skulle ändras. Så när jag kom idag fick jag direkt förfrågningarn om att gå annan tid imon och även på torsdag. Det är inga problem. Men på torsdag kanske det blir Ullared om vi får tag i någon bil annars är det inte så mycket att göra åt saken. Men det skulle va kul att åka dit.
Efter jobbet gick jag förbi Vero Moda och kollade på en polo som jag såg i tidningen idag så det fick bli en sån svart och sen skulle jag sola på det nya men det var upptaget på alla så jag gick en sväng till.
Nu är jag hemma och har fastnat framför vänner men jag ska snart gå en promenad med mamma :)

Imon är det jobb som gäller 7-15 sen hem en stund innan det blir träning.
Sen ska jag ringa CC på lunchen också och kolla om de kan påskynda matchningen.

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du får en bra familj snart! Håller tummarna för dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback