24 augusti

Igår var den en sån där ligga-i-soffan-och-inte-göra-någonting-dag! Och det är faktiskt skönt ibland. Men efter alla mina slapptimmar var det dags att göra någonting så jag åkte in till Malin där hon, helena och Jennie hade gjort mat. Så vi satt och pratade en stund innan de åkte till jobbet och jag och malin satt och pratade om allt och ingenting. Jag har knappt träffat henne på hela sommaren så det var massa som skulle berättas. Vi får bi bättre på att ses. Men hur ofta säger man inte de men man måste ta sig tiden ibland och de ska göras :)

Idag vaknade jag av ett sms ifrån Fia som undrade om jag skulle följa med till Göteborg. Jag tvekade först eftersom kontot är rätt tomt men sen tänkte jag att det är kul att bara komma iväg över dan. Vi hann inte med så mycket eftersom allt stängde men endel blev det och god mat som var hur mättande som helst. Men jag köpte iaf ett skärp och sen ett te ifrån lager house - tea for a cosy afternoon.

Jag ska ta och krypa ner i soffan med myskläder och testa mitt nya te och göra det jag är bäst på - ingenting!

Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: sofie

okey, vad härligt du :)

Jag åker den 8e september och ska till Oceanside ca en och en halv timme söder om L.A :) Vart ska du då och när åker du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback