19 augusti

Har jag varit på jobbet i 8 timmar idag? Whaat. Isåfall gick de timmarna så himla snabbt och det var skönt. Som jag sa igår så är det skönt att vara tillbaka igen jag känner mig mer hemma i stressen än i lugnet. Det kanske inte är något bra?
Efter jobbet hann jag iaf hem och kolla på de efterlängtade the hills, ta en dusch och sen åkte jag in till stan för en fika med Danni :) Vi satt mest och pratade och efter de hamnade vi nere vid hamnkanalen och sen såg vi daniel, sibbe och martin på andra sidan och sen fick en himla massa goda skratt. Eller var säger du Danni?
Nu är jag hemma igen och det verkligen ÖS regnar ute. Men då är det mysigt att bara sitta inne så nu kollar jag på So you think you can dance.
 
När jag får för mig saker vill jag att det ska ske direkt. Som idag fick jag för mig att jag skulle klippa mig lite kortare, fixa utväxten och färga håret till en guldigare färg. Lite svårt att förklara men jag vill inte vara såhär blond. Utan jag vill att det ska se lite mer verkligare ut på mig och nu är håret väldigt solblekt också. Så jag får se hur jag gör men jag ska nog ringa runt och kolla om nån fått nån avbokad tid annars får jag helt enkelt vänta :)


Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback