16 augusti

Solen har hittat tillbaka och det är vi väldigt glada över :)
Gårdagen blev lyckad och det var hur snyggt som helst. Det spelades bra musik och det var bra folk så kvällen var väldgit bra. Och idag var det extra skönt att sova länge och jag ville verkligen inte lämna sängen men en ledig dag ska utnyttjas. Så jag åkte in till stan och åt en lunch med Fia och skulle sen ta en sväng på stan med men jag hade helt glömt bort att de stängde 16 så vi åkte upp till a6 istället. Där inhandlades dust it så nu ska vi se om den är så bra som alla säger. Sen hann vi hälsa på Saschie och Danni med :)

Ikväll har jag kollat på Never Back Down som faktiskt var mycket bättre än vad jag trodde.
De andra kollar på Hancook men det kändes onödigt att börja kolla när jag inte kan se hela så jag får kolla på den imon istället.
Imon är det arla som gäller 06-14. Hoppas jag somnar ikväll nu då.
Sen imon blir det myskväll med Fia och Danni :)

Nästa fredag är det tAKIDA som gäller och det ska bli så himla kul och borås killarna kommer också. Jag trodde inte alls att de var min smak men efter några låtar var jag helt fast. Det är lätt att mista sig.

Ha det så bra :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback