15 augusti

Det kanske är dags att skriva lite igen. Men de senaste dagarna har jag inte skrivit om något annat än hur trött jag är, hur tråkigt mitt jobb och vädret är. Men idag kommer det inte nåt roligt heller tyvärr. Eller jo alla mina arla veckor är slut så nu är det bara varannan söndag som gäller fram tills den dag då jag lämnar in min avskedningsansökan!
Men dagarna gick snabbt och idag gick det ännu snabbare för min kära vän jossan jobbade med mig en stund och vi bilade nog en massa kö i gångarna för vi var ju tvungna att uppdatera varann om allt som hänt. Och det var endel för henne har man inte sett på hela sommaren mer än när vi gott om varann på arla. Hon har gått hem och jag slutat eller tvärtom! Men vi är iaf mästare på att fördriva tiden på helt onödiga grejer. Undra om de har kommit på oss?

Kom precis hem för en stund sen och har duschat och allt så nu funderar jag på om kläderna som ligger bredvid blir rätt för kvällen. Ikväll blir det invigning på Sliver med Emelie och Jonna. Det ska bli så himla kul :) Och det kan behövas.
Men nu har jag lite saker att fixa med och jag måste hitta kläder. Alltid samma sak - en full garderob med massa kläder men inget att ha på sig för kvällen. Antingen är det för kallt, för varmt, finns inga skor att ha till. Ja det finns helt enkelt massa anledningar till att man vill åka och köpa något nytt. Men detta plagg lär med all säkerhet hitta sin plats i garderoben där den får hänga ett tag. Jag som lovat mamma att inte köpa något innan jag åker. Jag har hållt det!

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback