11 augusti

Det kunde gått illa idag för jag höll verkligen på att somna på trucken. Det hade ju vart snyggt? Nej jag höll mig vaken alla 9 timmar men pigg vill jag inte påstå att jag var. Det enda som taggade mig var min lediga dag. Men dessa tidiga dagar är faktiskt helt okey för det finns inte lika mycket att göra på morgonpasset som kvällspasset så därför går man mest runt, plockar och städar. Och efter all stress så är det rätt skönt.

Sen var jag och tränade på Johns pass med Emelie. Har ju inte vart på något av hans pass på hela säsongen men jag hängde med ändå och det var riktigt bra så imon gäller det igen :)
Det var så himla skönt att träna och han har så bra musik på sina pass med så man blir extra taggad. Nu ska det tränas. Hoppas hösten bjuder på bra pass :)

Imon blir det en dag med Fia. Vi ska först på stan och fixa mass ärenden. Jag måste till banken och fråga endel om konton och usa och sen lämna tillbaka mina örhängen som jag fick i studentpresent för de har gått sönder. Hoppas att jag får ett par nya för jag gillar dem :)
Sen blir det fixa presenter och luncha och prata länge om allt och ingenting. Jag har ju inte ens träffat damen sen hon kom hem ifrån sin resa och det var mer än en vecka sen och det är illa. Skärpning :P
Och Mini dig har jag inte heller sett på år och dar och det krävs en stor förbättring på det också :)

Ikväll ska det sovas tidigt för annars blir allt fel igen med tider och allt. Jag är ingen sån människa som kan ställa om mig på en natt och det är onödigt att förstöra allt men nån timma mer blir det iaf och det räcker och behövs.


Ne nu blev jag sugen på att titta på Mamma Mia klipp :)

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback