10 augusti

Det tar verkligen på krafterna att jobba hela tiden och gå upp tididgt. Min kropp är verkligen inte van vid att gå upp 04.45.
Men nu har jag tagit mig igenom ännu en jobb dag och räknade ut att jag har jobbat 72 timmar nu på en vecka! Egentligen har jag sån lust att bara sjukanmäla mig imon och vila ut men då skulle jag få sån ångest för jag är ju trots allt ledig på tisdag. Tack för den :)

Nu ska jag ta det lugnt, kolla på tv och kanske ta en promenad om det inte regnar. Det har ju regnat varenda dag nu i en vecka. När ska det sluta? Det känns mycket bättre att jobba när det är dålig väder faktiskt. Men nu får det faktiskt komma lite sol för nästa vecka jobbar jag dag och man blir ju bara hängig och deppig av detta vädret. Ge mig sol!


Hur kul är detta att titta på 8 timmar per dag?


Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback