28 mars

Magen mådde inte bra, huvudet mådde inte bra och kroppen mådde lika dåligt och nån mat fick jag knappt i mig. Men nu kan jag äta och ta det lugnt igen för jag har TATT KÖRKORT :D
Möttes av Fia precis när jag kom tillbaka till körskolan igen och jag var bara tvungen att skrika högt och sen blev det kramkalas och en sväng på stan för glädjeshopping. Mamma och Pappa anade ingenting och det var roligast att ringa och berätta för dom. Pappa har redan ringt ett antal gånger och varit så stolt så. Jag är lycklig och jag är nöjd.
Så nu har ännu en stor sten trillat ner.. Bara dags att ta tag i nästa och hoppas att den trillar ner lika fint.

Väntar på att dom ska komma hem med nån av bilarna så jag kan åka upp till A6 och sara för en fika och massa prat. Eller så får vi se vad vi hittar på. Jag har fortfarande svårt att fatta att det hänt men så är det nog för dom flesta.
Måste egentligen plugga lite också men det är så tråkigt när jag är så över glad men jag får se till att sätta mig ner snart.

Ha en bra dag för det ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback