27 april

Jag gick och la mig tidigt igår för att jag skulle vara någorlunda pigg idag men jag somnade inte förrens två timmar efter. Så jag fick ligga och läsa, prata i telefon och försöka bli trött. Men det gick inget vidare. Vet inte riktigt när jag somnade vet bara att jag vaknade vid 04 och visste att jag bara fick sova en timme till. Det värsta med att gå upp så tidigt är när man ser att resten av familjens dörrar är stängda och att dom får sova hur länge dom vill. Men när jag väl är uppe så är det inte så jobbigt och jag klarade ju av denna jobbdagen också. Efter det kom pappa och hämtade mig så vi körde lite och sen har jag skrivit lite till projektet.
Nu ska jag lägga mig och läsa i ännu en Gossip Girl bok och imon får jag sova länge för det var tydligen resurs :)

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback