15 september

Efter en jobbig morgon som jag sedan löste och redde ut blev det lek och sol på altanen. Det är sjukt att man kan ligga i bikini i mitten av september. Vi åkte bort till biblioteket och skulle gå på storytime men jag var inte den enda som missat att den börjar nästa vecka. Vi åkte hem, åt lunch och lillan sov i mer än 3 timmar idag så jag hann prata med både pappa, fia och sitta och läsa på altanen.

Har ni träffat Sophia Johansson någon gång? Ni vet tjejen med blont hår, bruna ögon, söt och min bästa vän. Hon är grymt speciell på ett mycket bra sätt.
Så här brukar våra dagliga konversationer se hur:
Jag - Åh jag läste ut min bok igår så jag lånade en ny idag.
Fia - Vilken då?
Jag - Remem...
Fia - Hallå The Ugly truth var så himla bra..
Jag - Aa jag vet men iaf Remember me och twenties girl.
Fia - Hallå har 90210 börjat än?
Jag - Okey men jag tror dom kommer vara bra iaf.
Fia - Hallå vet du vad?


Japp hon är speciell och är grymt bra på att börja prata om nåt helt annat som absolut inte har med saken att göra men det är det som gör henne till Fia :) Saknar dig vännen

Nu sitter jag här i soffan, tar det lugnt, väntar på maten och sen blir det serie kväll i soffan. Jag är allergisk mot nåt.. men har ingen aning om vad. Hoppas inte det är hunden!

Eftersom det är ett av det störta samtalsämnena här borta så får jag väl också skriva om det. MTV Vma och kenya west och taylor swift. Det är på radion hela tiden, folk ringer in och säger sina åsikter men det roligaste var ändå när Obama säger - He´s a jackass. Blev lite förvånad att självaste presidenten säger så.

Kommentarer
Postat av: Freja!

Tusen, tusen tack för kläderna :D hur fina som helst. Tack igen :D underbart!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback